Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Friday, March 13, 2015

When i was 5 years old !

Ia nya bermula bila saya berumur 5 tahun . Masa tuh saya baru balik dari
Kl , sebab setelah ayah meninggal dunia keluarga kami berpecah . Sebab
saudara mara taknak bagi depression dekat Mak yang baru melahirkan
adik saya yang baru 7 hari dilahirkan . Masa tuh saya sakit teruk akibat mogok
tanak makan dekat rumah abang di KL .
Abang hantar saya balik sebab dah tak tahan nak jaga saya yang keras kepala  , tak dengar cakap , tapi tak pernah melawan . Thats my attitude when i was a young girl ,
biasalh budak-II kan ? Hehee . 

Nak dijadikan cerita ,. kami semua berjumpa kembali setelah lama berpisah .
Ada sebuah kisah yang menyayat hati berlaku dalam hidup saya sampaikan
diri saya diabaikan keluarga sebab tak pernah percaya akan cerita saya . WHY ?
Why my family don't trust me ? It just because i am a younger girl at this time ?
its just because i am 5 years old , what i try to say is lied ? Why do you think
that i am lying girl ? I don't know what to do at this time . I'm so depressed !
So that , i try to learn what a little boy doing . Like play guitar , playing football ,
jadi guru silat :) hehee . whatever ! 

Time nih ! aku da besar .. So , aku keras kepala ..memang aku keras kepala !
sebab , dari kecik takde orang percayakan aku . kenapa ? sebab aku budak
kecik kan . hak3 ..  kejam aku diperlakukan sebegitu bukan ?


Aku belajar apa yang lelaki buat ! dan aku belajar membenci insan bernama
lelaki . sebab ? hahah .. sebab kebabian itukah .  maybe

No comments:

Post a Comment