Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Wednesday, March 18, 2015

Tentang kita ..






" KAMU adalah apa yang selalu AKU tulis ,
Tapi AKU adalah apa yang tak pernah KAMU baca ! "

It just for you my little hubby .. ALI HAYYAT NOHDR MOHD RAMLI ..
Biy .kite selalu gado kan ? tak sama macam pasangan lain , awak
jarang spend time utk saya , yeah ! saya faham . Maybe awak
terlalu busy dengan kerja or terlalu busy utk buat kerja lain sampai
awak mengabaikan saya . 

It's ok ! nevermind honey .. i will try understand you .. Kita kan
da janji yang kita nak hidup bersama :) Hingga ke syurga . In shaa allah ..

Biy.. I will always write this for you everyday .. i don't care what other said
about us .. but , i just want to say .. u are the last one i have ,,
No matter what happens , i will never leave you ..i know u read my 
old blog and it will hurt u , right ? Sorry , i just express my feeling ..
Biy tau kan saya dah takde sape-II nak luahkan perasaan selain blog nih ?

One day ! saya akan bagi biy url blog nih utk biy baca all about me !
Tunggu bila saya dah tiada nanti ,. wasiat nih nanti saya akan bagi akak 
utk pegang sume acc wechat , whatsapp, instagram , blog , facebook , 
tagged , and etc about me ..

Biy .. i want u know that i love you so much .. kita akan lebih kenal 
bila kita banyak spend time together ,right ? so .. what do you think about me ?
Saya pendiam sangat kan ? tapi . saya je tahu betapa happy nya saya dapat
jumpa awak biy !!! i don't know what to say .. but i don't have anyone else
except you . Maybe awak tak pernah pikir yang saya akan setia sampai
macam nie sekali kat awak kan cyg ? it's ok .. awak boleh pikir apa yang awak nak !
but i just want you be mine one day even it just my dream , Thanks for everything ..
and Thanks for coming .. :)



No comments:

Post a Comment