Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Thursday, March 5, 2015

my " P "

Aku tak pernah menyangka yang kehidupan aku akan berakhir macam nie jer ,
Aku tahu Allah lakukan yang terbaik untuk aku dan ada hikmah di sebalik apa
yang di uji Nya untuk aku . Sesungguhnya aku redha ya Allah ! Tapi ..
aku hanyalah manusia biasa yang terkadang ada keinginan tersendiri .
Ya Allah ! aku mohon padamu sembuhkan lah penyakit ku ya Allah ..
Aku tahu takkan ada sorang pom yang boleh terima penyakit ku dengan
mudah . If dorang boleh terima aku sekali pun mungkin sebab terpaksa ,

 Ya Allah ! aku dah tak kuat menanggung nya selam 12 tahun ya Allah.
Aku redha dengan setiap ujian yang kau berikan  kepadaku , Tapi aku mohon ya Allah ..
Sembuhkan lah penyakit ku YA ALLAH !

Aku ada keinginan ingin berkahwin , tapi macam mana aku harus teruskan
niat ku jika aku tak yakin akan ada someone yang boleh terima keadaan aku
sedanya Ya allah ..

Terkadang stress menguasai diri hingga menyebabkan aku hilang
kawalan dengan melukakan tubuhku hingga berdarah . Aku tak tahu apa
yang aku lakukan ya Allah ! tapi tu lah satu-II nya cara agar aku puas
dengan diri aku sendiri . Ya Allah ! aku tahu setiap penyakit ada penawar nya .
Temui lah penawar tu ya Allah .. Agar aku dapat berkahwin dengan cepat
dan tak perlu mandi darah lagi .....

No comments:

Post a Comment