Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Sunday, March 22, 2015

" Kebahagiaan dan kejujuran itu adalah kunci
sebuah kesetiaan , Tapi tak semestinya Cinta
itu harus bersatu di akhir cerita cinta .. "

biy .. ingat tak ayat nie ? hehee .. Nanti biy kena
ingat tau ayat nie ! saya nak biy pegang kata-II nie cayang ..

Biy .. kalau lha cinta kita boleh berakhir
macam pengakhiran sebuah drama cinta .. Dan dengan 
bahagianya kehidupan itu berlalu , ..
Alangkah indahnya dunia yang ku rasa . hehee ..

jiwang tak ? jiwang tak ? Tak ? oO.. yela-II ...

biy , saya nampak awak berubah dua tiga hari nie ..
awak da makin baik dengan saya .. awak dah
makin banyak luang masa utk text saya . Saya happy sangat !
and saya nak awak tahu ! saya nak awak yang macam sekarang !
forever ,, Tolong jangan berubah lagi .. T_T ..

No comments:

Post a Comment