Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Friday, March 13, 2015

Try to be a single

Yesterday , biy contact cakap takde kredit . saya pun buat-II merajuk ler .
Sempat tanye dia kenapa tak contact je ? Buat request kew !
dia bole plak cakap " awak kan takde kredit , kalau request pom 
bukan bagi " at least saya ade kredit maxis , bukan takde langsung .
Alasan jer tu , biase lha kan bila orang dah jemu ngan kita . Hmm
Saya mencelah lagi " kenapa tak selalu contact saya ? " berbagai
alasan yang tak berapa nak bole percaya dan tak kukuh untuk dijelaskan .
Boleh plak dia cakap sebab dia tak suka pegang fon ! ohk saya terima .
Saya tanye lagi kenapa couple kalau tanak contact ? terus diam . Saya 
tak tahu apa alasan dia untuk tidak contact saya , tapi saya pernah tahu
yang dia memang tak suka call and message .. takkan lha semua benda
dia nak diam jer , kalau saya mati ke hape dia tak tahu lha kan ?

 by the way saya wat bodoh jer dengan alasan dia tuh , tah pape
lha ! nak couple tapi tanak care buat ape ? kan ? hmm ,. saya just cakap
yang saya sayang dia and nak tengok reaksi dia camne tapi dia tetap
cool, rileks jer , tak pe lha .. i try to give him any space .. maybe 
dia tak perlukan cinta kot dalam diri dia . So , saya ingat nak undurkan
diri jer ,, sebab buat apa nak couple dengan orang yang tanak
amek kisah tentang kita ? i means mati ke hidup ke saya dia tak pernah
pun nak ambil peduli ! i know that he is a loyalty . but i don't want 
a man like him .. Langsung tak gentleman . Tak caring , tak loving ..

I don't know what a woman want from a man ! but i just want to said
that i need a ' LOVE " only " love " .. a caring man , a loving man ,.
not like him right now . 

So , now i think ..better , i be a single girl because i don't want 
someone like him and i think they are same .. 

Sebelum nie bole jer hidup single , insyaallah .. sekarang pom bole sebab
Allah lebih tahu akan segala-II nya yang dirancang , Percayalah pada ALLAH
kerana Dia adalah sebaik-ii Perancang . Aku berserah segalanya pada takdir ya Allah.
Jika dia bukan jodohku , tapi jika dia jodohku satukanlah kami :)

No comments:

Post a Comment