Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Tuesday, March 10, 2015

Buat kekasih ku :)

Kekasih...

Sejak pertama kali ku mengenali dirimu
Betapa di antara kita ada sesuatu dan aura
Yang mengikatkan hati kita berdua
Dalam diam-diam dan tanpa kita sedari
Kita saling jatuh hati

Kekasih...

Setiap kali senda gurauan mu menyentak hatiku
Buat ku termalu sendiri
Ku cuba menggelakkan diri dari mu kasih
Namun ku tak mampu 
Semakin aku menjauhkan diri
Semakin kau hampir 
Mengetuk pintu hati ku
Lalu kau kunci hati ku hanya untuk mu
Adakah telah tersurat kau dihadirkan untukku ?

Kekasih ...

Memandang mu buat hati ku berdebar-debar
Di selubungi perasaan rindu yang membara
Hari-hari ku penuhi dengan menyebut nama mu
Tanpa rasa jemu dan bosan
Sampai bilakah ianya berakhir ?

Kita menyebarkan rasa rindu dan kasih
Melalui halunan lagu-lagu merdu
Di sebalik lirik-lirik syahdu menyentuh perasaan
Hanya kita yang faham apa yang tersirat

Kekasih...

Andai kau tahu betapa aku merinduimu
Kini pun aku merinduimu
Setiap detik lambatnya masa berlalu
Untuk ku bersama mu
Walaupun kita bersama sekadar di alam maya
Terasa diriku berada dekat dengan mu

Kau mengisi kekosongan hati ku
Dengan limpahan kasih sayang mu 
Hanya aku yang merasai dan merasakan
Begitu jua perasaan ku kepada mu kasih
Tiada akan padam dan kekal untuk selamanya
Hingga kita disatukan dengan lafaz ijab kabul
Moga kasih sayang dan cinta kita ini
Berpanjangan dengan restu daripada Tuhan yang Esa
Amin ...

No comments:

Post a Comment