Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Thursday, March 19, 2015

Awak ! terima kasih buat saya rasa happy sangat .. saya bukan hape ,
sebenarnya saya nak rasa macam awak ada dalam kehidupan saya
even kita berjauhan , memang awak busy and i know that .. Tapi ,
awak tahu tak bila awk abaikan saya .. nanti saya teringat dekat ex saya .
Saya tanak lagi ada perasaan tu . saya sayang awak , so saya nak
awak jer dalam hati saya and no more others here [---->>> animasi-bergerak-hati-dengan-wajah-0090 ....

Awak .. tahu tak yang awak adalah orang paling special dalam hidup saya !
ingat lagi tak kata-II yang saya bagi kat awak tu ? hmm .. semua lahir
dari hati saya tau . Ntah awak baca ke tak ! hope awak simpan semua
tu elok-II ye biiy , sebab nanti kalau saya dah takde , saya nak awak baca
balik semua tuh dan cinta saya pada awak bukan sia-II .. kita da janji 
kan nak kahwin , nak bina mahligai terindah . In shaa allah :) Moga-II
doa kita di makbulkan .. amin :)




moga-II cinta kita akan berakhir dengan perkahwinan 
dan restu kedua ibu-bapa :) ..


biy ..biy tahu tak ! saya suka tengok awak senyum dan senyuman itu lah yang membangkitkan saya dari sakit yang saya alami . Kadang-ii saya rasa kuat sangat
sebab ada orang sayang saya , saya tabah dan redha . Kadan-ii saya lemah ,
rasa maacam nak bunuh diri , tapi bila saya sedar masih ramai yang sayang saya ,
bila saya sedar ianya hanya sebuah ujian untuk saya jadi lebih kuat , saya batalkan
niat tersebut . Tapi saya dah pernah cuba makan ubat tidur overdose banyak kali biy ..
Saya makan tiap kali gaduh ngan awak ! dan bila sedar saya rasa macam awak selalu ada ngan saya . Dunia saya begitu indah bila hidup dalam dunia yang penuh kepura-puraan .
Sedapkan hati tiap kali gado ! tapi awak tak pernah pun tahu kondisi saya . Bila
gado mesti awak diam kan ? maybe awak ingat saya ok jer . Tapi xpe , saya masih adew lagi untuk hari-ii yang mendatang ...saya harap awak tak jadi macam kisah saya dalam video nihh . hmm -_- ..
Lastly i just want to say that i love you so much !
tapi , cinta kita tak perlu dekat . just cinta dari jauh dan dekatkan diri dengan Allah ..
in shaa allah , Allah permudahkan segalanya utk kita cyg , aminn :)



No comments:

Post a Comment