Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Friday, March 6, 2015

My ' B '

Awak .. Awak tahu tak saya sunyi tanpa awak ? Saya tahu awak kerja ,
tapi bila awak on whtsapp lama-II saya tengok awak tak pernah
pom nak tegur saya .saya tahu awak sayang saya , tapi .. saya tak
tahu sejauh mana sayang awak untuk saya .. Awak ! saya terluka sangat bila
saya tegur perangai awak yang buat saya jealous ! saya cuba beritahu awak
yang saya sedih dengan sikap awak , tapi awak boleh cakap " saya kenal
dia dulu dari awak , so awak tak boleh nak marah kalau kami nak kawan ! "
kalau camtu awak pergi jelah couple dengan dia . Kenapa dengan saya ? kenapa
saya ? 

Awak tahu tak saya menyesal dengan perbuatan saya meninggalkan Ex-II

saya yang saya sayang , Memang saya akan tinggal siapa sahaja yang saya
sayang giler atas alasan yang kami takkan bahagia sebab saya ada penyakit 
yang tak mungkin sembuh ! Saya tak pernah minta semua tu terjadi awak ..
Saya tahu Allah nak uji saya dan orang yang sayang saya sama ada boleh
terima penyakit saya atau tidak ! Tapi saya rasa diorang tak bole terima saya ..
That's why saya pergi dari kehidupan diorang . Awak tahu tak sebenarnya
saya sayang giler kat dorang ? Tapi saya terpaksa lakukan benda yang sama bila saya dah sayang sebab saya tahu yang saya tak kan boleh bahagiakan diorang atas alsan penyakit yang saya alami . Hope awak boleh jaga perasaan saya , Kalau saya dah sayang giler dekat awak , then awak lukakan hati saya . Saya pun akan pergi dari kehidupan awak untuk 
mencari kehidupan yang baru dengan seseorang yang baru . Awak tahu tak saya sayang 
kat awak ? 

No comments:

Post a Comment