Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Thursday, March 12, 2015

the human -'

saya tak tahu dah nak cakap hape ntah ! 
but i just want to said that a human 
is a faster to be changed ,

kenapa begitu cepat engkau berubah ?
Meninggalkan ku sendiri , tanpa memikirkan bahawa
aku terlalu memerlukan mu . Kau datang membawa
kisah cinta yang manis .. Tapi , kau pergi
meninggalkan berjuta kesan luka di hati . 

Kau membuat ku terluka dengan sikap mu !
Janji mu manis .. Sungguh manis sayang !
pernah aku cuba membuat kau sebagai
mimpi , kehadiran mu hanya manis di dalam
mimpi indah . Tapi , itu hanya igauan . Akhirnya
kau sama dengan yang lain . Kau memang kejam !

Kejam meninggalkan ku sendiri di saat
sepi kian melanda hidupku , Kau biarkan
aku sendiri terapung-II di awang-awangan .
Aku seperti layang-II terputus tali , 
kehilangan tempat bergantung . Tapi , kau pergi
entah kemana . 

Datang nya dikau di saat kemanisan hidup mula
menguasai diriku , tapi kau datang mengeruhkan kembali
kehidupan yang bakal bersinar . Kenapa harus ada 
orang sekejam kalian di dunia ini ?

Sungguh mudah engkau mempermainkan perasaan
yang sedang hangat membakar dalam dada ku ,
Seolah-olah kau tak pernah hadir mengindahkan
hari-II ku . Mulai hari nie , aku akan cuba lupakn
kau sayang . LEt bygone be bygone .
I know i can do it and i try it better ,

Walaupun kau masih tetap ada dalam hidupku ,
i just want to go far away from you and i will try to forget
you and all about you " b " ...
even we are still couple , but i know . you are changed !
and i will go from u . Just do what you do !
and ignored me .. thank you :)

i hope u'll realize how much you're
hurting me some day .. :'(

i just want to say that i like to being
alone . people only make me feel like s.h.i.t !!!

i just want to said that 
" this will be the last time " -_-

No comments:

Post a Comment