Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Tuesday, March 10, 2015

confused --'

Aku confused , kadang-II aku tak tahu kehidupan mana yang harus
aku pilih .. Tunjukkanlah kepada ku jalan yang lurus ya Allah .. ! ..
Ya allah , apa benarkah keputusan yang aku buat untuk bersama b ?
Kenapa perasaan aku sangat mudah berubah ya Allah ? apakah ini salah
satu ujian yang kau berikan agar hubungan kami bertambah kuat ? Atau
aku dengan b tidak patut bersama ? Ya allah ! sesungguhnya aku tak mengerti
apa yang aku rasa , dan aku tak mengerti apa yang dia rasa . Seriuskah dia
dengan hubungan kami ? Betulkah dia ingin hidup bersama ku dan habiskan masa
dia bersama aku

Biy ,,
Kenapa saya tengok awak dah berubah ? kadang-II awak ok je . Tapi ,
awak tak pernah tahu kan saya terluka dengan tingkah laku awak ?
awak berubah serta-merta , kadang-II awak baik .. Kadang-II mood awak
entah kemana . Saya tak tahu camne nak control awak ! Awak tak sama
dengan orang lain tau ! awak berbeza sangat .. Susah sangat saya nak kenal awak !
Awak pendiam , tapi.. awak suka marah-II ! awak dah kenapa ? sebab demam kew
awak berubah jadi macam godzilla ? haha .. Tak kelakar ohk !

Biy ,, 
awak cakap nak bertunang hujung tahun nie kan ? OHK ! we wait and see yeah !
what you do later ,,i think that's not funny to listen what you say ,, but i hope
it's real .. if you lied to me , i think i need to go away from you and
never see your face again . Biy ! tanggal 28hb 8 2014 kite menjalinkan
hubungan setelah bertahun-ii lamanya saya single setelah terluka dengan
cinta yang lama . Hmm

Kadang-II saya terfikir , apa betulkah keputusan saya menerima awak dalam hidup saya ?
Apa betulkah awak boleh jaga saya ? terima penyakit saya seadanya ?
* aku confused ! confused ! confused ! .. :'(

No comments:

Post a Comment