Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Friday, February 6, 2015

treat me behind

Saya asew tertipu dgn awk biy ,,saya tak tahu apa yang
ada dalam fikiran awak sekarang . Saya tanya awak outing
bila, awak cakap tak boleh outing sampai 6 bulan cukup
latihan .Tapi sekarang awak reply sms sy dan cakap awak
tengah busy mengecat . What are you talking about? saya
harap awak mengigau .. Dan awak cakap nak pergi mendaki gunung ..
Hey ! what's that sayang ? awak tipu saya kew ? kenapa harus
tipu ?? kenapa tak jujur ..Saya dah mulai curiga dengan sikap awak .
Awak buat saya hilang kepercayaan terhadap awak .. kenapa ??
Kenapa harus ada sikap bohong dalam sesebuah perhubungan ?
Kita pernah janji untuk buat impian kita jadi kenyataan .. dan mulakan
hidup dengan kehidupan yang baru dengan syurga cinta kita .. :(

No comments:

Post a Comment