Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Monday, February 23, 2015

Ayat Cinta ~~

Arinie nak share ayat cinta jer .. hehehe

Biarlah tombak menikam didada ku
Cinta ku terhadap dirimu x akn ku lupe kan
Jklu itu menyusahkan kamu bunuh lah aku
dan hilang lah ia di hati ku...  

andai kau dpt melihat hati ku,andai saja kau dpt membaca fikiranku,
betapa ruang jiwaku penoh bayangan dirimu,
menghiasi hari-hariku senyum dan suara mu teduhkan jiwaku..
cintailah aku dengan kesungguhanmu..ku amat merindui mu

Airmata kadang kala lebih istimewa daripada senyuman,
Kerana senyuman boleh dberikan kepada sesiapa saja,
Tetapi tangisan hanya dtitiskan untuk orang yang tersayang.....
Hargailah mereka yang menitiskan air mata untuk anda

kupu2 yg indah trsenyum
kupu2 yg indah trsenyum n bertnya mengapa aku ikut tersenyum?
dan aku menjawab,warnamu yg indah seperti hidupku saat ini krn 
aku pny dia yg mencintaiku!! dia itu kmu,,

Bukan Paras Rupa Yang Ku Cari ..
Bukan Juga Harta Benda Yang Ku Minta ..
Aku Cuma Mengharapkan Keikhlasan Kamu Untuk Terus Mendampingiku ..
Selamilah Hati Ini Sedalam2 Nye,Agar Kamu Tahu Yang Aku Juga Mengharapkan Kamu 

separuh hati saya gelap.... jika tanpa kamu,
kerana kamu adalah lampu hati saya yang selalu mencerahkan hati saya... 
jadilah lampu hati saya untuk selamanya kerana saya tak mahu kehilangan kamu.. :(

bila anda rindukan seseorang
pandanglah pada bintang yang paling terang sinarnya...
percayalah pada hati bahawa insan yang dirindui itu juga sedang merindui mu...

Musim Terindah adalah....
Ketika kau nyalakan pagi dengan senyummu
Ketika kau payungi siang dengan sapamu
Ketika kau tutup malam dengan belai manjamu

andai kau dapat mengerti...
aku ingin kau tahu...
hanya "KAU" dalam hati ku...
aku ingin kau hadir disaat aku rindukan mu...
ingin ku pinta kucupan sayang darimu...
dan disaat aku rindukan mu...

kehadiranmu umpama bulan yg menerangi kegelapan naluriku

cinta itu bukanlah sesuatu yg blh dilihat dgn mta..
cinta itu tidak blh ddgr ngan telinga..
cinta itu juga x blh sntuh dgn tgn..
cinta itu cuma blh dirsa dgn hati..
seperti hati ku yg slalu igt akan cintaku

cinta spti matahari,ia tetap bercahaya.Walau malam menjelama,
cahayanya pada bulan tetap menerangi 
kekadang ia juga gerhana tetapi akan kembali jua kecerahannya....

sbelum ak benar2 pergi jauh dari hidup kamu....
renungkn lah ak unt sekian kalinya....
krana mugkin terjdi...
kita tak kn brsua lg...

seandainya cinta ini x pernah terjadi..
x kan ada air mata dan hati perit terluka

sampai sini je dulu . ! hehe .. selamat berjiwang karat sume yer :p

No comments:

Post a Comment