Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Monday, February 9, 2015

Tawar hati

Hari nie tak tahu kenapa saya rasa macam tawar hati dekat biy ...
Maybe , sebab tersa diri diabaikan or tak di hargai lagi kot ..
Even biy selalu adew , tapi cara dia CARE pasal saya 
dulu dan sekarang dah lain sngat ..Biy knp awak berubah ??
saya nampak perubahan awak yang ketara . Saya tahu awak sekarang
dah nak dapat keje government tuh .. Tapi , awak macam dah lupakan saya .
Awak datang carik saya masa awak susah , saya rasakan yang
diri digunakan .. Bagus kerja awak biy , awak dah jadi sorang yang CRUEL ..
Saya tak tahu mana awak belajar sume tu . Tapi , saya just nak awak
ingat balik janji kita . ikrar kita bersama .. Dan kalau awak betul dah 
lupakan saya dan hubungan kita , saya akan pergi jauh dari kehidupan awak dan takkan
pernah kembali . NO MORE SECOND CHANCE IN MY LIFE !
ingat tuh !

No comments:

Post a Comment