Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Sunday, February 8, 2015

Happy ~~

Hari nie happy sangat sebab dapat cakap dengan biy semalam ..
Biy call lagi , semalam dia cakap pergi dekat broga dan jumpe abg yik .
Sempat jugak kak cyda selpie ramai2 , time tuh adew jugak pic biy 
so , kak cyda dengan baik ati terus sent pic tu kat saya . Happy sangat
dapat lihat pic biy . Biy kol semalam dan dengar jer citer pasal dia
dekat latihan dengan budak2 warden . Kedengaran cam happy dan biy 
macam boleh bertahan dengan latihan tersebut . Maybe , sebab biy
rasa diri dah makin matured untuk hadapi semua tu ,.
Hope sangat biy dapat bertahan . Kalau nanti biy betul2 jodoh saya ,
alhamdulillah .. tp kalau biy bukan jodoh saya ,tak pe .tak kisah , Yang penting
saya akan sentiasa doakan yang terbaik untuk dia . Sebab cinta tak
semestinya memilik . kan ?
Tapi ,saya betul2 sayang kat biy ,dan sayang nie bukan sayang sia2 .. hope
1 hari nanti biy tahu dan biy faham yang cinta saya pada dia tak pernah
pudar dan cinta niy bukan main2 ..

No comments:

Post a Comment