Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Monday, February 23, 2015

Jiwa kacau !

Ya Allah ! apekah semua nie ?? aku bagai terkurung dalam
sebuah bilik gelap .. Bagaikan berada dalam penjara Tuzki Bunny Emoticon. Apa yang
sedang berada dalam fikiran ku? Aku penat .. !Tuzki Bunny Emoticon penat mengejar dunia yang
hanya penuh dengan mainan .. Dunia yang penuh dengan kepura-puraan ..
Kenapa aku diuji sebegini rupa ? Permainan perasaan yang sangat menikam
kalbu .. Ya allah ! kenapa aku dah jatuh cinta dengan orang lain ? Kenapa begitu
cepat aku berubah ?Tuzki Bunny Emoticon kenapa dia buat aku tertawan ? Begitu mudah aku
melihat kebaikan nya . Ya allah ! jauhilah aku dengan dia .. kalau dia bukan jodoh ku ..
tabahkan lah aku mnjalani hari2 ku ya allah ! Kuatkan aku agar aku dapat lupakan dia ya Allah ..

No comments:

Post a Comment