Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Tuesday, February 24, 2015

kEnapa aku ???

Tak sedarkah kau aku masih menyayangi mu ?
kenapa kau harus hadir dalam hidupku untuk kedua kalinya ?
tak cukupkah kau telah melukakan hati aku ?
kenapa Allah dekatkan balik kau dengan aku ?
kenapa aku harus berada dekat dengan kau ?
kenapa aku diuji sebegini rupa ?
kenapa aku ?
kenapa aku ?
kenapa aku ?

Sebab Allah sayang aku ? .. sebab Allah nak aku ingat dia ..
sebab Allah nak hapuskan dosa2 kecil aku ..
sebab Allah tahu aku kuat ,,,
Sebab Allah tahu akuk tabah !
Sebab Allah nak ingatkan aku yang atas dunia nie xslamanya indah ..
Adakala sedih , Adakala gembira , Adakala derita ...

  • ohk ! sekarang baru aku faham ...
  • terima kasih Allah ! 


No comments:

Post a Comment