Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Wednesday, February 25, 2015

Pray !!

Semalam .. Mati2 aku berdoa agar Allah tnjukkan kat aku
siapa jodoh ku .. mati2 aku berdoa sambil menangis dan
minta sangat2 Allah tnjukkan siapa sebenarnya milik aku ..
Tiba2 dapat mimpi biy .. Biy nak kawen ngan aku then dia tinggal aku ..
kenapa ? Apa maksud mimpi tuh .. Adakah Allah nak tnjuk biy jodoh aku ?
atau dia akan pergi dari hidup aku suatu hari nanti sepertimana
mimpi yang aku lalui semalam .. Aku masih keliru ..!
" DIA " yang pernah aku impikan dalam hidup aku .. tak pernah plak
masuk dalam mimpi aku .. kenapa dia datang dalam real life aku ?
kenapa ? kenapa cinta harus diuji dengan orang ketiga ? ya allah ...
tnjukkanlah kepadaku orang yang benar2 mencintaiku dan bertanggungjawab
untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang suami . hmm

No comments:

Post a Comment