Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Friday, February 6, 2015

Diabaikan ..

Masuk nie dah 3 hari tak contact dengan biy ..
tak tahu keadaan biy camne sekarang ,sihat kew tak .
hmm risau sangat ! sejak masuk latihan warden dekat
penjara kajang , biy dah tak banyak luangkan masa bersama
saya . Tak kisah dapat jumpa ke tak . Yang penting adew wish
"gud nyte " tapi sekarang langsung takde . Think positif , maybe
biy terlalu sibuk dengan kerja dia sampaikan aku diabaikan ..
dia tak sengaja kot nak buat aku camni . Actually biy .. sy rindu awak
sangat2 ..saya tak kisah apa orang nak cakap tentang kita . BUT ,
satu hari nanti kalau saya dah takde dalam dunia awak . saya nak awak
tahu yang saya sayang kan awak , dan saya sentiasa
                          habiskan masa saya dengan menulis diari tentang awak .. :'(

No comments:

Post a Comment