Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Sunday, February 22, 2015

Jatuh Cinta Lagi !

OMG ! OMG !  aku dah jatuh cinta lagi .... dgn sape ?? hahh...
mcm ta cayew jer kan? my ex-bf .. Oh god ! apsal lha aku boleh jatuh cinta balik
ngan ex aq nih ..! biy .. awak gi manew? u see .. dah lama tanak
amek tau psal saya kan ? now .. look at me ! sape salah ? awak lha ..
awak tak CARE langsung pasal saya . Sampai saya dah jatuh cinta balik
dengan ex saya ... But i try to text u and straight to the point about my feeling ..
Mati2 ingat saya bergurau ? apedaa.... !! i'm seriously ohk sayang ..


  • at 1st time aku keluar ngan ex setelah sekian lama lost contact ... Dia bawak aku jenjalan dekat times square .. time tuh kami berdua jer .. makan mc'donald .. pastu jenjalan lagi ..
  • aku cakap nak g karoke , so kitorang pergi karoke berdua , time tuh sound tmpat tuh sangat tak best ! memang aku ngan dia sama2 tak puas hati . hahaa sbenarnya suara kitorang yang tak best ! kahkahkah ...
  • kali kedua aku jumpa ngan dia masa aku terpaksa tumpang dia balik ke kampung halamanku di kelantan sebab aku tak berduit untuk naik transport selain tumpang orang . Hahahaa ..nampak tak permainan aku ? ahhaha ..
  • Time tuh kami berdua jerk .. masa tu hati aku membara seperti api yang sedang terbakar dalam diri ...Nak marah sangat dengan dia pasal sifat lama dia buat kat aku . DASAR PLAYBOY !! terngiang2 di telingaku ... dalam hati ( kalau lha ko tahu betapa sakitnya hati aku yang kau dah lumat2kan macam sampah )
  • Aku dan dia hanya diam ... dan ditemani lagu2 dalam radio .. Aku mula sedih teringatkan kisah lama aku dengan dia .. Tapi apakan daya , aku buat bodoh jer . Sampai satu tempat dia berhenti , kitorang singgah nak pergi makan , time tuh hujan lebat .. Aku berkeras tanak turun sebab takut basah ! tapi .. dia keluar dan mengambil payung untuk payungkan aku ..wahh so sweet !!Aku dah mula  fallin love  time tuh ,,kah3 ..Masa tuh baru aku sedar .. Even dia tak hensem ,tapi , perangai dia aku suka sangat . !!!
  • Pape pun .. benda lepas dah tak boleh undur balik ..takkan aku nak getback ngan dia kot ! biy aku camne ? hmm.. dia jaga aku betul2 time tuh .. Aku blik kmpung sampai tak tidur 2 hari hanya kerana DIA !! .. to be continued ..


Tamat lah kisah tentang DIA ... sekarang dia dah buat aku jadi giler balik ! even dia tak hensem . seriously ! aku tak pernah jumpa orang se sweet dia ... waaaaa
Tuzki Bunny Emoticon

No comments:

Post a Comment