Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Wednesday, February 4, 2015

** about My Love * !

28/8/14 Terciptalah sebuah kenangan terindah antara kita .. ALI HAYATT MOHDR BIN MOHD RAMLI .. 23/12/87 .. Masa nie kita mula mengikat pertalian untuk menjadikan sesebuah hubungan itu lagi indah bila disemaikan dengan perasaan kasih sayang . Biy nama panggilan yg diberi ,singkatan dari perkataan ( hubby )

#### Biy ####

 - Sngat indah bila aku mengenali dirimu .. kau mengajar ku erti kasih sayang yang sebenar . Aku mengenali mu dengan perasaan benci berbaur-baur ... Tapi , akhirnya bertukar mnjadi sayang . Indahnya perasaan yang dikurniakan oleh Allah untuk kita .
- Aku sangat bersyukur sebab diberi peluang mengenali insan sperti mu . Berbaik , bergaduh ..sudah terbiasa dalam adat dan lumrah percintaan ..

 ***** 
Aku harap kita di ijabkabulkan suatu hari nanti .. Biy ..terima kasih atas segalanya .. Kerana telah menerima diriku seadanya , baik buruk diriku , kelebihan kekurangan diriku , penyakit ku .. aku menyayangi mu kerana Allah .. dan aku bersyukur diberi kesempatan utk mengenalimu dalam dunia ini walau hanya sementara .. Aku tak kisah WHO YOU ARE , Aku terima drimu seadanya .. dan aku berharap , hubungan kita akan kekal abadi ... Hingga ke syurga cinta .. Akan ku jadi yg terbaik buatmu .. in shaa allah ... :) amin ..

No comments:

Post a Comment