Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Sunday, April 12, 2015

Dear Diari :'(

Dear diari ,
ternyata aku salah pilih lagi ..dan pilihan aku untuk memilih biy

jadi pasangan hidup aku tak tepat ! sebab dia tak pernah hargai kehadiran
aku dalam hidup nya lagi . 

Dear diari ,  
kau tahu kan aku dah sayang sangat kat dia dan setia giler dengan dia .
tapi dia tak pernah nak hargai kesetiaan aku dan akhirnya menyakiti hatiku dengan
menyerah kalah dan angkat kaki dari kehidupan aku ..

Dear diari , 
aku selalu pesan dalam hati aku bahawa jangan pernah lukakan hati seorang
yang aku sayang dan aku dah tunaikan janji aku , aku tak pernah kecewakan dia
dengan sikap kanak-ii aku . Memang ! memang dia pernah beritahu aku yang dia 
tak pernah sukakn perangai kanak-ii aku , tapi . aku cuba berubah slowly
untuk dia ! agar dia belajar menyayangi aku dan menerima aku seadanya . Tapi aku salah anggap ! sebab dia tak pernah sedar dengan kehadiran aku . Tambah2 lagi dia boleh
persoalkan yang aku curang dengan dia . Aku sedih takde sape tau , semalaman aku tak lena ! Ingin sekali mencuba lelapkan mata , tapi kenangan lalu mengimbas kembali .

Dear diari ,
perlu ke aku tunggu dia untuk 3,4tahun lagi ? atau aku kahwin jer dengan sesape yang rasa ingin mengisterikan aku . Cinta ! tak pernah berikan aku kebahagiaan . Memang
aku tak pernah bahagia dengan orang yang aku cinta ! kehadiran mereka ibarat mimpi
indah dalam hidup aku , dia akan berterusan selagi aku tak pernah sedar dari mimpi itu
dan aku takkan tau siapa "dia" dalam kehidupan sebenar jika aku tak pernah ingin keluar dari angan-ii , Mungkin aku harus pergi dari hidup kau biy . Biar kau sedar nanti yang
kau sudah kehilangan aku , seseorag yang amat menyayangi mu dan terlalu mncintai mu .

Mungkin kau takkan nampak sekarang ! bila aku dah pergi kau akan tahu betapa berharganya aku dalam hidup kau , Berikan aku sedikit masa untuk lupakan dirimu dan aku akan pergi dari kehidupan mu . Maafkan segala kesalahan aku , halalkan makan minum ku , maafkan juga gurauan kasar dan gurauan yang menyakitkan hatimu kadangkala . Mungkin aku cuma bergurau dan ia telah meragut kepercayaan mu terhadapku , Aku cuma ingin kau tahu , aku sayang kau sangat2 dan izinkan aku pergi dari kehidupan mu . 

2 comments: