Welcome To My Life..!!........

Free HTML Codes

` This Blog Menceritakan Semua Kisah Tentang AKU `...

Thursday, January 22, 2015

Psoriasis !

Ni lah salah satunya penyakit yang aku alami dah dekat 11 tahun .. tapi alhamdulillah aku masih dapat bernafas sampai hari ini . Mungkin kedengaran tidak terlalu teruk bagi uols yang tak pernah alami keadaan sperti aku . Tapi ,aku bersyukur sangat2 sebab aku masih lagi tidak buat kerja gila dalam menangani masalah yang aku hadapi sekarang . Pernah aku terfikir agar aku bunuh diri je . Buat apa aku nak tunggu lagi siksa yang mendatang ? Tapi . Aku masih ingat .. Walau apa pun yg berlaku ..DIA tak pernah tinggalkan aku .DIA uji aku sebab DIA sayang aku . dan Aku tahu semua tu . Tapi sekarang aku dah terlalu lemah , terlalu penat utntuk menjalani kehidupan seperti orang normal lagi .STRES MEMANJANG ??Aku ambil jer ubat tidur ,dah tak perlu nak pikir panjang sangat dah . Allah maha berkuasa , Maha Mnyayangi dan Maha mengetahui apa yg dirancangkan dalam hidup hamba2 Nya , Sesungguhnya aku tergolong dalam golongan hamba disayangi .. Pernah x korang dgr? Setiap ujian yg berlaku tidak akan melebihi kemampuan kita ,? pernah tak korang dengar selagi masih ada ujian buat kita , selagi tu lah dia masih sayang dan mengingatkan kita agar tak pernah melupakan dia .? So , dalam erti kata lain , Allah just nak ajar aku bagaimana erti bersabar dan tabah dalam menjalani kehidupan sehari2 ku . Hope kepada patient psoriasis yg macam aku . Uols harus banyak bersabar , dan kuatkan diri keyh ! kita senasib ..Cuba kita try jer buat solat hajat ,solat sunat dan zikrullah . in shaa allah !! Allah berikan kita kesembuhan . Amin :)

No comments:

Post a Comment